Zadnji ovogodišnji ”Lektirni četvrtak” završavamo jednom neobičnom i bitnom knjiga Zejćira Hasića pod naslovom ”Tetar u školi” koja na jako interesentan način bavi se ”teatrom”, tj. onim dramskim tekstovima, prilagođenima za školarce, koji žele više naučiti o sceni, drami i slično. Radi se o tekstovima koji afirmišu igrokaz kao takav te su u pitanju i složeniji tekstovi, poezija i dramatizacija drugih književnih žanrova i sama komunikacija među učenicima. Ova je knjiga i svojevrsni ”priručnik” i putokaz nastavnicima i njihovim učenicama na koji način da se pripreme za scenu, za dramu – za poeziju na ”daskama koje život znače”. Praktična i poetična, ova je knjiga i ohrabrenje svima koji žele više naučiti o ”teatru” te se i sami okušati u onim ulogama koje im najviše odgovaraju – biti pjesnik, biti pisac, ili, pak, režiser određenog scenskog čina – jedan je od kreativnih putokaza ove knjige. Možda je najbolje kazati za ovu knjigu sljedeće: Što manje drame u stvarnosti, a više na sceni i u knjiženosti, dovoljan je razlog da se ovoj knjizi posvetimo i pobljšamo ”vlastitu” komunikaciju sa potencijanim sagovornikom.